close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הדברת פשפש המיטה- מה לעשות ומה ממש לא?

מערכת שורשד ניסן, תשעח20/03/2018

פשפש המיטה הוא לא דבר נעים, אולם צריך להתמודד איתו. כמה עצות מעשיות...

תגיות:
התעוררתם עם עקיצות, אתם מתגרדים בלי סוף ועל המיטה יש כתמים קטנים של דם. הסיטואציה הזו לא ממש נעימה לתיאור אבל היא עוד יותר לא נעימה למי שחווה אותה, מה שבעיקר דורש מכם ערנות והבנה שמדובר – ככל הנראה – באחת הבעיות המעיקות ביותר שקיימות. הכירו את פשפש המיטה, יצור שגודלו אולי לא עולה על 6 מילימטרים, אבל הנזק שהוא עושה מרגיש גדול הרבה יותר מזה. אז מה עושים כשהוא מופיע וחשוב לא פחות מכך, מה ממש לא כדאי שתעשו?

פעולות מהן כדאי להימנע
אם זיהיתם את פשפש המיטה כדאי שתעצרו רגע לפני שאתם מנסים כמה מהלכים לצורך הדברות. בתור התחלה, גם אם נדמה לכם ששאיבה היא דרך טובה להעלים אותו, הדברת פשפש המיטה היא צעד הרבה יותר נכון – בטח אם שואב האבק שלכם חשוב לכם. אם כן, החזירו אותו אל ארון השירות והימנעו גם מחימום של החדר. אין ספק שהטמפרטורה החמה תגרום לפשפש המיטה לברוח, אבל היא רק תעביר אותו לחדרים אחרים בבית, וזו ממש לא החלופה האידאלית. מה שכן אפשר וכדאי לעשות הוא להוציא את הבגדים הקיימים בחדר, לחמם אותם (בעזרת מייבש הכביסה) ולאחסן אותם בשקיות אטומות. כך תמנעו הדבקה, וזו נקודה חשובה מאוד.
למידע נוסף כנסו לאתר.

פעולות שממש חשוב לבצע
לצורך הדברת פשפש המיטה ובהנחה שהמטרה שלכם היא להיפטר מהבעיה הזו, ודאו שאתם נעזרים בשירותיה של חברת הדברות מקצועית. אנשים רבים בטוחים שיוכלו להרחיק את פשפש המיטה בעצמם עם תרסיס פשוט שיקנו בסופרמרקט או בכמה פעולות פשוטות. בפועל זה לא ממש נכון, וגם קשה לאתר את הפשפש הקטן והדביק הזה, שמסתתר היטב בפינות עלומות ברחבי הבית. חברת הדברה מקצועית גם היא תזדקק לא פעם לטיפולי המשך (לרוב 2 או 3 טיפולים) כדי לבצע הדברה יסודית באמת ולוודא שהבעיה נעלמת לטווח הארוך.

האם הוא מזיק לכם?
השאלה הזו בהחלט מתבקשת והתשובה עליה אמורה להרגיע אתכם: פשפש המיטה לא מעביר מחלות כאלו ואחרות. זה כמובן לא אומר שאתם יכולים או צריכים להמשיך לחיות לצדו. למעשה, הדברת פשפש המיטה היא הדרך היחידה לטפל בבעיה ולמנוע את העקיצות הטורדניות שלא ייפסקו כל עוד יש לכם שותף לדירה. זכרו שהוא גם מתרבה בקצב באמת מהיר, מה שאומר שבתוך זמן קצר הגוף שלכם עשוי לשמש ארוחה טובה לכל בני ובנות המשפחה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה